Pages

 

Sunday, May 27, 2012

ညာတ်ယက်မ္ဂး ပၟတ်နွံဒးတီ

0 comments

လိက်မန်ပိုဲဂှ် ဒးတတ်ကၠောံကၠုၚ်ၜဳသံသာရ။ လဆောဝ်လဆောဝ် နန်
မန်ဒှ်အှော်မ္ဂး ပ္ဍဲကာလဂှ် လိက်မန် ဂွံဇူဒၞါဲဟွံမွဲရ။ လဆောဝ် မန်တအ်
ခၞံသိုၚ်နန်သၟဟ်ရထမ္ဂး လိက်မန်ဂှ် မုက်မတ်ဇၞော်တိုန်ပၠန်ရ။ ဆောဝ် လအ်လိက်မန် ဂွံယာမုက်မာန်ရောဂှ် ပူဂိုလ်ဆာန်ဂကူတအ် စၟဳတဴဒၟံၚ်
ဖိုဟ်ရ။ လအ်ဂွံယာမုက်မာန်ဂှ် ကောန်ဂကူမန်တအ်

0 comments:

Post a Comment